Agencja NPROFIT, prowadząca ogólnopolską kampanię #bądźwidoczny kierowaną do przedsiębiorców, opublikowała III część bezpłatnego poradnika. W całości została poświęcona treści w e-commerce.
Zespół działu SEO Agencji NPROFIT przygotowując tę ostatnią część poradnika skupił się na treściach dla e-commerce. Jednak trzeba podkreślić, że wiele ma zastosowanie również w przypadku stron usługowych czy informacyjnych.
Codziennie pojawiają się nowe witryny, a każda ma jeden cel – znaleźć się jak najwyżej w wynikach wyszukiwania. Nie jest to możliwe m.in. bez właściwego contentu. W poradniku odpowiedziano na pytanie czy treści w e-commerce są istotne i co wpływa na ich poprawność zarówno pod kątem robotów indeksujących, jak i użytkowników.
Wiele osób nie zdaje sobie sprawy, że atrakcyjność treści umieszczanych na stronie może być jednym z czynników wpływających na dokonanie zakupów.
Jak wiadomo e-commerce to szeroko pojęty handel internetowy. To przede wszystkim sklepy internetowe prowadzące sprzedaż B2B, C2C oraz C2B. Rynek ten na przestrzeni lat rozwijał się w zawrotnym tempie. Obecna sytuacja przyczyniła się do kolejnych wzrostów. Niewątpliwe firmy powinny zaistnieć w Internecie, bez różnicy czy to lokalny biznes, czy globalny. W ostatnim czasie wielu przedsiębiorców stanęło przed wyborem przeniesienia biznesu do Internetu. Pytanie, jednak jak się wyróżnić na tle konkurencji? Odpowiedź na to pytanie można znaleźć w poradniku Agencji NPROFIT dostępnym tutaj.
Kampania #bądźwidoczny została przygotowana z myślą o małych i średnich przedsiębiorstwach, które znalazły się w niestabilnej sytuacji, wywołanej przez pandemię koronawirusa. Wiele firm musiało zmodyfikować swoje plany, zdecydować się na szybką reorganizację, czy zmianę profilu działalności. Agencja NPROFIT podpowiada jak wyróżnić się w Internecie.